KFC și Pizza Hut au strâns o sumă record, de 75.000 de euro, pentru programul „Vreau în clasa a noua” al World Vision România

KFC și Pizza Hut România au strâns suma record de 75.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua” al World Vision România, în urma campaniei desfășurate în luna octombrie. Este cea mai mare contribuție de până acum, acesta fiind cel de-al șaptelea an consecutiv când cele două companii susțin programul, atât prin strângerea de fonduri în restaurantele proprii, cât și în calitate de donator.



Campania din acest an și-a propus să susțină 70 de copii fără posibilități materiale din zona rurală, din județele Vaslui, Iași, Dolj și Vâlcea, selectați în program de organizația World Vison România pentru a-și continua studiile la liceu. Datorită rezultatelor peste așteptări, cu fondurile strânse vor fi sprijiniți 93 de copii, cu 23 mai mulți față de obiectivul inițial. În prezent, în cadrul proiectului „Vreau în clasa a noua” sunt înscrişi 173 de copii.

„Toți copiii au dreptul la educație. Aceasta este singura cale prin care își pot construi un viitor mai bun și pot scăpa de sărăcie. În cei șapte ani în care am susținut acest program, am strâns peste un sfert de milion de euro și am ajutat peste 700 de copii să își continue studiile la liceu. Le mulțumim clienților noștri, care sunt alături de noi în fiecare an, și angajaților KFC și Pizza Hut, pentru implicarea constantă și proactivă în campanie. De asemenea, îi mulțumim lui Dani Oțil pentru că ne-a ajutat, din nou, să popularizăm mesajul nostru. Împreună, reușim să depășim constant sumele adunate în campaniile anterioare și să oferim tot mai multe burse copiilor înscriși în program”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

“Campania noastră în parteneriat cu KFC Romania și Pizza Hut ne confirmă, în fiecare an, că există foarte mulți oameni generoși, care vor să ajute - e nevoie doar de o poveste frumoasă, care sa le ajungă la suflet și să le demonstreze că ajutorul lor are rezultate palpabile. Programul Vreau în clasa a noua este o astfel de poveste, ale carei personaje eroice sunt tinerii care își doresc să meargă la liceu și sa devină cineva în viață, chiar daca nu au avut norocul să crească într-un mediu prosper. I-am cunoscut personal pe unii dintre ei și am descoperit niște copii activi, siguri pe ei, interesați de lumea în care trăiesc, dornici să învete și să progreseze, cu planuri mari pentru viitor. Le mulțumim partenerilor nostri și tuturor clienților care nu au trecut indiferenți pe lângă urnele din restaurante, le mulțumim de asemenea ambasadorilor care ne-au fost alături și în acest an și au susținut campania în mod consecvent”, declară Oana Șerban, PR & Communication Manager World Vision România.

Campania s-a încheiat pe 31 octombrie și s-a desfășurat pe parcursul a patru săptămâni, perioadă în care urnele “Vreau în clasa a noua” au fost amplasate în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, pentru oricine și-a dorit să contribuie, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să achiziționeze ceva.

Dani Oțil, ambasadorul proiectului pentru cel de-al doilea an consecutiv, a susținut campania cu o donație de 400 de euro, obținuți din vânzarea prin licitație, pe pagina de Facebook, a primei lui căști de motociclist.

Copiii implicaţi în proiect sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile.

Campania “Vreau în clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc., al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.