KFC relansează Zinger prin campania "Mai bine pe bune decât cool”

KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, a relansat, în această lună, unul dintre cele mai importante produse ale sale în materie de sandwichuri, Zinger. Pe lângă varianta clasică disponibilă în meniul restaurantelor pe tot parcursul anului, în perioada campaniei, produsul Zinger este prezent și în alte două sortimente, Zinger Hot și Zinger Cheesy, pentru a-i satisface chiar și pe cei mai pretențioși clienți.


Toți cei care nu au gustat Zinger, pot încerca acum Zinger Classic cu piept de pui picant și crocant, salată proaspătă, noul sos de maioneză şi chiflă cu susan ; Hot Zinger care conține piept de pui picant și crocant, salată proaspătă, sosuri Supercharger şi Sweet Chili, într-o chiflă cu susan; Cheesy Zinger cu piept de pui, castraveţi muraţi, sos Nacho Cheese şi chiflă. De asemenea, produsul este disponibil şi pentru meniul Zinger cu sandwichul Zinger Classic, cartofi prăjiţi şi băutură răcoritoare.
 

„Mai bine pe bune decât cool”,  campania dedicată sandwich-ului cu pui se concentrează pe ideea că Zinger, asemenea celor care îl încearcă,  este unic și recognoscibil, așa cum este și KFC. Astfel, brandul își invită fanii să renunțe la a mai părea cool pentru a fi doar ei înșiși, cât mai autentici. 
 

„Asocierea cu acest curent „cool” a venit în contextul în care mulți dintre noi, fie că ne dorim sau nu, avem tendința de a ne încadra în anumite tipare, fapt ce ne răpește din autenticitate. Cu Zinger ne-am dorit să ne diferențiem, să fim altfel, să ne opunem acestui curent pentru că dorim să încurajăm consumatorii să îndrăznească să fie „pe bune” și diferiți. Zinger devine astfel sandwich-ul semnătură al KFC prin unicitate. De asemenea, păstrăm inovația și diversitatea care ne caracterizează și îl lansăm în trei variante (Classic, Hot și Cheesy) cu același gust autentic și aceeași calitate a produsului. Cu siguranță și noile sortimente se vor număra printre favoritele consumatorilor.” declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.
 

Conceptul campaniei a fost ilustrat şi în spotul TV disponibil aici.
 

Oferta este valabilă în perioada 12 mai - 6 iulie, în toate restaurantele KFC.