KFC relansează Smart Menu în restaurantele din toată ţara

Începutul lui 2018 îi întâmpină pe fanii KFC cu una dintre cele mai iubite oferte, Smart Menu, disponibilă acum şi în varianta nepicantă. Clienţii pot opta pentru una dintre variantele irezistibile ale binecunoscutului Smart Menu: Smart Menu (picant şi nepicant), Smart Menu Plus (picant şi nepicant) și Smart Bucket, la un preț special.
Până la data de 8 martie 2018, KFC readuce în restaurantele din toată țara Smart Menu, la prețul de 12,9 lei. Astfel, Smart Menu picant conține trei Hot Wings, două Crispy Strips, o porție mică de cartofi prăjiți, un sos la alegere, împreună cu o răcoritoare și este alegerea perfectă pentru o masă rapidă și gustoasă. De asemenea, Smart Menu nepicant include o bucată de pui Kentucky, trei Fillet Bites, o porție mică de cartofi prăjiți, un sos la alegere și o răcoritoare. 

 

Pentru cei care îşi doresc mai mult, aceștia se pot bucura de Smart Menu Plus, care, în varianta picantă, combină două Crispy Strips şi cinci Hot Wings, o porție medie de cartofi prăjiți, un sos de usturoi și o răcoritoare, iar în cea nepicantă, conține o bucată de pui Kentucky, cinci Fillet Bites, o porţie medie de cartofi prăjiţi, un sos de usturoi şi o răcoritoare.
 
De asemenea, Smart Bucket este ideal pentru o masă alături de o persoană dragă. Acesta include două bucăți de pui Kentucky, patru Crispy Strips, patru Hot Wings și două porții medii de cartofi prăjiți. 
 
Campania vine cu o nouă componentă - platforma Smart Jobs, prin intermediul căreia fanii se pot înscrie pentru a avea parte de o experiență inedită. În schimbul activităţii pe care vor alege să o desfăşoare, aceştia vor fi răsplătiți cu premii precum: o vacanţă la plajă în Tenerife, vouchere Smart Menu sau un kit KFC pentru Smart Jobs format din șapcă, ecuson, tricou și plasă. Printre activităţile pe care le pot încerca se numără „Răspunzător întrebări frecvente” sau „Share-uitor de oferte”.
De asemenea, activităţile sunt variate, astfel pe http://kfc.ro/smartjobs mai regăsim “High-five giver”, “Trainer şerveţele”, “Complimentator alegere”, “Făcător de poftă”, “Zicător de poftă bună”, “Zâmbitor” sau “Lăudător de Smart Menu”, fiecare cu setul lui de competenţe.

„Cu ocazia relansării ofertei Smart Menu, suntem alături de tinerii care își doresc o experiență nouă, funny, și care să le aducă numeroase premii. De aceea, am lansat platforma Smart Jobs, o inițiativă prin care, cei la început de drum, pot fi recompensaţi pentru activităţile pe care aleg să le desfăşoare: un voucher pentru un Smart Menu picant sau nepicant în schimbul unui job fie în restaurantele KFC, fie online sau chiar marele premiu, o vacanță la plajă în Tenerife. Tot ce trebuie să facă este să acceseze site-ul, să aleagă tipul de activitate preferat, precum „Zâmbitorul” sau „Făcătorul de poftă” şi să completeze formularul de înscriere. Îi așteptăm pe toți care vor să aibă parte de o experienţă unică alături de noi şi le urăm mult succes”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.