Cu toții vrem să trecem cu bine peste această perioadă. De aceea, trebuie să ne protejăm, atât pe noi înșine, cât și pe cei din jurul nostru.
În restaurantele KFC avem grijă să te bucuri în siguranță de pui #pebune.
Păstrăm calitatea puiului #pebune la standardele cu care te-ai obișnuit, așa că:
• Dezinfectăm toate mesele, clanțele și kiosk-urile restaurantelor o dată pe oră;
• Ne asigurăm că angajații noștri se spală și își dezinfectează mâinile la fiecare 20 de minute sau de câte ori este nevoie;
• Asigurăm echipamente de protecție, adică măști și mănuși, tuturor angajaților noștri;
• Verificăm, în fiecare zi, starea de sănătate a tuturor angajaților din restaurantele noastre.
Comandă prin KFC Delivery! Noi ne asigurăm că:
• Gențile de transport sunt dezinfectate după fiecare livrare;
• Sigilăm toate produsele în momentul în care ies din restaurant, astfel încât să ajungă la tine în siguranță.
Pentru siguranța ta și a colegilor noștri, iată câteva dintre măsurile de siguranță pe care le-am implementat:
• Pentru restaurantele deschise in interior, am limitat locurile la mese și scaune respectând distanța conform normelor impuse de autorități;
• Purtarea măștii este obligatorie în spațiile comune, cu excepția situațiilor în care clienții stau la mese, acolo unde este permis;
• Dezinfectăm mesele după fiecare client;
• Am amplasat marcaje corespunzătoare pentru a ne asigura că se respectă normele impuse de către autorități;
• Recomandăm plata cu cardul;
• În unitățile care au disponibile sistemele tip kiosk, comenzile se fac exclusiv prin intermediul acestora;
• Punem la dispozitia clienților noștri dezinfectant pentru mâini și îi încurajăm sa îl utilizeze;
• Liniile noastre de Drive sunt disponibile, programul de funcționare al acestora, cât și al restaurantelor, este disponibil aici;
Te rugăm să ai în vedere că în conformitate cu prevederile legale impuse de către autorități, atunci când alegi să servești masa la terasa oricărui restaurant KFC, îți vom solicita datele care trebuie completate în registrul de clienți solicitat de către autoritati, în baza Hotărârii CNSSU nr. 26 din data de 289.05.2020 privind propunerea de modificare/completare/relaxare a măsurilor de prevenire și combatare a efectelor pandemiei de COVID 19 dispuse pe durata stării de alertă și a Ordinului comun al Ministerului Sănătății nr. 966/29.05.2020, Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri nr. 1809/29.05.202 și al Autorității Naționale Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) nr. 105/29.05.2020 privind aprobarea normei care stabilește măsurile specifice de prevenire a virusului SARS-CoV-2 în spațiile special amenajate din exteriorul clădirilor unităților de alimentație publică.
Datele stocate nu se folosesc în scopuri de marketing, ele se pot prezinta doar către personalul din instituțiile abilitate în cazul unei anchete epidemilogice.
Cu toții avem un rol de jucat această perioadă, indiferent de cât de mic sau de mare e. Așa că, împreună cu Pizza Hut și Taco Bell, am donat 100.000 de euro către Crucea Roșie Română în vederea achiziționării de echipamente medicale.
De asemenea, am trimis în fiecare zi în perioada stării de urgență produse KFC și Pizza Hut angajaților Direcției de Sănătate Publică a Municipiului București și personalului medical de la Institutul Național de Boli Infecțioase „Prof. Matei Balș”.
Persoanele care provin din medii dezavantajate sunt și mai vulnerabile în această perioadă, așa că am redirecționat o parte dintre produsele alimentare de pe stoc către: Caritas București, Organizația Umanitară Concordia, SOS Satele Copiilor, Organizația Touch România - Centrul maternal “Casa Agar”, Bucuria Darului Brașov, Parohia Sfânta Elena, proiectul Oamenii Străzii, Federația Caritas Timișoara.
ÎNCHIDE
ÎNCHIDE