Avem un rol activ în viaţa comunităţii din care facem parte prin programe de responsabilitate socială.
Suntem mereu nerăbdători să aducem produsele delicioase KFC în cât mai multe locuri și respectăm specificul local. Conceptul noilor restaurante se adaptează în funcţie de orice zonă din cadrul localităţii alese şi poate fi modificat în stilul oricărui proiect stradal. Un alt lucru pe care trebuie să îl ştii despre noi este că suntem prietenoşi cu mediul, de aceea chiar și pungile pentru deşeurile menajere le depozităm cu grijă în spații special amenajate.
Suntem parte integrantă din comunitate încă din anul 1997 și ne angajăm în continuare să contribuim la bunăstarea oricărui loc în care suntem sau vom ajunge.
Când construim un restaurant nou în zona ta, oferim comunității atât secretele Colonelului Sanders, cât și 40 - 50 de noi locuri de muncă. Programele de training sunt apreciate de către angajații care susțin cursuri de specializare, cum ar fi managementul de echipă, servirea clienților sau operațiunile care includ gestionarea produselor. Facem totul cu oameni și pentru oameni, ne organizăm programul atent și vrem să îi ajutăm pe cei interesați să se alăture echipei noastre!
În cadrul procesului de preparare a produselor noastre, acordăm o mare atenție diminuării deşeurilor, atât în interiorul restaurantelor, cât şi în exteriorul acestora. Ne integrăm în comunitatea din care facem parte și ne bucurăm să ne implicăm în dezvoltarea ei ori de câte ori avem posibilitatea.
Harvest este un program internațional care are ca scop reducerea risipei alimentare, sprijinul comunităților nevoiașe, precum și reducerea amprentei ecologice. Programul Harvest este implementat în mai multe țări, precum SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, Canada, Spania, Italia, Africa de Sud, iar acum în Europa de Est. În aceste țări, restaurantele KFC donează, în fiecare an, aproape 1,600 de tone de alimente bogate în proteine, către organizații non-guvernamentale. La finalul anului 2017, KFC România s-a alăturat acestui demers, având ca scop sprijinirea persoanelor din medii defavorizate și reducerea risipei alimentare și va continua acest program, dezvoltându-se la nivel național, pentru a susține cât mai mulți beneficiari.
Mai multe informații.
Construim parteneriate de durată pentru a sprijini diverse cauze sociale importante pentru comunitate. Printre proiectele de suflet pe care le susținem se numără colaborarea cu World Vision, SOS Satele Copiilor și CEAE (Centrul de Evaluare și Analize Educaționale).
Începând cu anul 2008 ne-am îndreptat atenția către un program de strângere de fonduri în colaborare cu World Vision România. Ne-am propus să aducem speranţa acolo unde lipsea din pricina resurselor materiale reduse sau chiar inexistente, în special în județele Vaslui, Ialomița, Vâlcea, Dolj și Cluj, unde locuiesc familii foarte sărace, care necesită ajutor.
“Vreau în clasa a noua” este un proiect dedicat copiilor din mediul rural pentru care activitatea școlară se încheie mai devreme decât ar trebui. World Vision România a luat inițiativa și a creat acest proiect pentru dezvoltarea socială armonioasă a tinerilor, oferindu-le șansa de a prinde startul către educație prin continuarea studiilor liceale.
Ne-am alăturat cauzei și am spus NU! abandonului școlar, susținând copiii care nu au posibilități, dar își doresc să studieze în continuare, indiferent de distanțele pe care sunt nevoiţi să le parcurgă pentru a ajunge la şcoală. Astfel, 120 de copii sunt susținuți anual de KFC și Pizza Hut printr-un număr de burse lunare care le permit să se dezvolte, să își valorifice abilitățile și să lupte pentru ceea ce își doresc să realizeze.
Programul are la bază și un set de criterii de selecție care include dorința copiilor de a face lucruri mărețe. Bursele primite le acoperă cheltuielile necesare pentru școală și le oferă accesul către o viață mai bună. Prin intermediul programului, aceștia au șansa de a se bucura de activități educative și de socializare la care poate nu au luat parte niciodată: tabere de vară, consiliere individuală, sprijin în vederea integrării în noul mediu școlar și orientare în carieră.
Campania a crescut cu fiecare ediție, atât din punct de vedere al resurselor alocate, cât și al rezultatelor. În urma ediției din 2016 a programului, KFC împreună cu Pizza Hut au donat către World Vision România suma de 117.000 euro.
Din 2008 până în prezent, prin intermediul programului au fost susținuți aproximativ 1000 de elevi. Dintre aceștia, 207 au mers la facultate pentru a studia diverse discipline precum matematică, construcții de mașini, telecomunicații, drept și multe altele. În 2015 toți cei 51 de abolsolvenți au trecut cu brio examenul de Bacalaureat, iar 35 au devenit studenți. Lucrurile mărețe se întâmplă cu adevărat, iar noi vom susține în continuare cauzele sociale din dorinţa de a contribui cât mai mult la dezvoltarea comunității.
Începând cu anul 2014, am decis să ne implicăm într-un nou proiect de CSR, contribuind la ameliorarea unei probleme majore cu care se confruntă societatea românească: abandonul copiilor proveniţi din familii cu posibilități materiale insuficiente. Șase copii, o mamă socială, cam asta ar fi definiția unei familii cu nevoi deosebite.
Suntem parte din comunitate și ne dorim să contribuim activ la modelarea cât mai armonioasă a acesteia, astfel că în 2015, Hot Bucket-ul din meniul KFC a devenit “Bucket de bine”: la fiecare bucket cumpărat de către clientii noştri noi donam un leu pentru organizația SOS Satele Copiilor. În doar 10 luni, proiectul a avut un succes neașteptat și am donat peste 50.000 de euro către organizație pentru a susține două case din sat.
Începând cu 2016, am decis să mai susţinem încă o familie. Aceasta cuprinde copii cu vârste între 7 și 14 ani, toți în grija unei mame sociale. Rezultatele anterioare ne-au determinat să continuăm și să ne implicăm și mai mult în acest proiect.
Credem cu tărie că, treptat, din ce în ce mai mulți dintre cei care nu au posibilitatea să investească în educația lor vor putea fi ajutaţi prin astfel de proiecte. Aici intervine rolul nostru, al celor ce putem să dăruim, puțin câte puțin, oamenilor cu care viața nu a fost prea darnică. Donaţia oferitã de KFC le asigură copiilor din satul SOS din Bucureşti alimente, îmbrăcăminte, îngrijire medicală și activități educaționale pentru ca ei să poate trăi clipele unei copilării fericite și normale.
Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile noastre strategice de CSR, prin care compania sprijină educația și dezvoltarea tinerilor, direcție susținută în ultimii 9 ani prin colaborări diverse cu organizații non-profit.
Nouă ne pasă de orice casă! Mai ales de cele care adăpostesc suflete pe strada cărora soarele nu a răsărit atât de des!
Credem că viitorul se află în mâinile copiilor noștri, motiv pentru care ne dorim să îi sprijinim și să îi încurajăm să își urmeze idealurile. Mergând pe aceeași traiectorie ca în ultimii opt ani, și în 2017 continuăm să sprijinim educația și dezvoltarea tinerilor din România, de această dată prin proiectul „Fizica Altfel”.
„Fizica Altfel” este un proiect marca CEAE (Centrul de Evaluare și Analize Educaționale), ce își propune schimbarea structurală și sustenabilă a sistemului românesc educațional, prin înlocuirea metodei tradiționale de predare a fizicii cu metoda investigației. În urma cursurilor de formare puse la dispoziție de CEAE și prin accesul la platforma „Fizica Altfel”, profesorii vor învăța metode de cultivare și încurajare a curiozității naturale a copiilor față de lumea înconjurătoare, stimulând astfel dorința de a descoperi, de a cerceta și de a înțelege tot ce este în jurul lor.
Începând din mai 2011, inițiativa educațională „Fizica Altfel” a pregătit până în prezent peste 1700 de profesori care au folosit metoda investigației în procesul de dezvoltare a peste 100.000 de elevi. Eforturile CEAE de a reforma sistemul de învățământ românesc au căpătat recunoaștere la nivel național odată cu noiembrie 2016, când Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice a început să recomande oficial predarea fizicii prin metoda investigației.
Credem foarte mult în folosirea forțelor proprii și hrănirea curiozității, de aceea, începând cu anul 2017 pornim într-o nouă aventură CSR și ne alăturăm companiilor care susțin inițiativa „Fizica Altfel”. Continuând pe direcția reformei educaționale, vom sprijini formarea a 150 de profesori „altfel”, urmând ca în primul semestru al anului școlar 2017-2018 alți 7500 de elevi să beneficieze de noile metode de învățare a științelor la clasă.
Sperăm că promovarea unui demers didactic modern să descurajeze analfabetismul funcțional, fenomen care generează grave dezechilibre în societate şi pe piața muncii. Pentru o comunitate mai puternică susținem inițiative îndrăznețe cu impact major și sperăm într-un viitor susținut de tineri pregătiți, curioși și îndrăzneți.
KFC în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București a acordat stagii de internship remunerate. Astfel, fiecare student selectat a fost angajat cu contract de muncă în cadrul departamentului de Marketing al KFC, pe o perioadă de două luni, cu un program flexibil de 4 sau de 6 ore pe zi, stabilit în funcție de orarul fiecăruia.
Programul de internship a fost gândit astfel încât studenții să aibă posibilitatea de a înțelege cât mai bine brandurile Yum! și modul în care se desfășoară activitatea de marketing și cea operațională din cadrul companiei. Aceștia au avut astfel ocazia să contribuie la implementarea campaniilor de marketing și să lucreze alături de echipă cu agențiile de comunicare ale KFC: McCann și Golin București (PR).
Totodată, ei au interacționat cu echipele din restaurantele KFC și Pizza Hut, dar și cu departamentele de aprovizionare și dezvoltare. În ultima etapă a stagiului de internship studenții au avut ocazia să-l cunoască și să-i pună întrebări lui Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.
ÎNCHIDE
ÎNCHIDE