FACEBOOK
YouTube
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site va exprimati acordul pentru folosirea acestora. Vezi mai multe detalii. [x]


Internship

KFC în parteneriat cu ‚Academia de Studii Economice’ din București acordă 5 stagii de internship remunerate pentru anul universitar 2014 – 2015. Astfel, fiecare student selectat va fi angajat cu contract de muncă în departamentului de Marketing al KFC, pe o perioadă de două luni, cu un program flexibil de 4 sau de 6 ore pe zi, stabilit în funcție de orarul studentului.

„Ne dorim să investim în tineri și să le oferim posibilitatea să obțină cât mai multe cunoștințe practice și experiențe memorabile în stagiul de internship din compania noastră. Vrem să le arătăm că le apreciem eforturile academice și să-i motivăm dându-le șansa să înțeleagă procesul funcțional din spatele unuia dintre cele mai cunoscute lanțuri de restaurante din lume. Aștept cu nerăbdare să-i cunosc pe primii studenți, să le împărtășesc din experiența mea și să primesc feedback de la ei la finalizarea stagiului. Și, de ce nu, unii dintre ei poate ne vor deveni colegi”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

"Suntem încântați să fim parteneri ai programului de internship KFC, participarea la acest program reprezentând o bună oportunitate pentru studenți să își îmbunătățească dezvoltarea profesională și personală, prin contactul direct cu mediul de afaceri. Programul de internship reprezintă unul dintre proiectele comune ale US Food Network și ‚Academiei de Studii Economice’ din București prin care este sprijinit mediul academic și care arată colaborarea strânsă dintre mediul de afaceri și universitatea noastră. Ne bucură faptul că în ultima perioadă companii importante din România au ales să se implice în susținerea performanței în educație, iar ASE este partener în aceste programe," a declarat Pavel Năstase, profesor universitar și Rector al ASE București.

Programul de internship a fost gândit astfel încât studenții să aibă posibilitatea de a înțelege cât mai bine brandurile Yum! și modul în care se desfășoară activitatea de marketing și cea operațională din cadrul companiei. Studenții vor avea astfel ocazia să ajute la implementarea campaniilor de marketing și să lucreze în agențiile de comunicare ale KFC: McCann Erickson (publicitate) și Golin București (PR).

Totodată, ei vor lucra într-unul dintre restaurantele KFC și Pizza Hut, dar și în departamentul de aprovizionare și cel pentru dezvoltare. În ultima etapă a stagiului de internship studenții vor avea ocazia să-l cunoască și să-i pună întrebări lui Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

Pentru mai multe detalii despre stagiile de internship disponibile in cadrul KFC Romania va rugam sa trimiteti un mail la adresa office@kfc.ro.



Experiente So Good

LauraNicoleta Cruceru

“Ești inteligent când crezi jumătate din ce ți se spune și ești înțelept dacă știi să alegi jumătatea adevărată !” Am ales internship-ul, promovat de această companie de succes, pentru a înțelege cum funcționează lucrurile în realitate în comparație cu cele dobândite în cadrul instituțiiilor școlare. Trecând prin 2 luni de activitate, am pus în aplicare prin mijloace financiar-contabile lucruri cunoscute doar în manualele școlare, dar și de specialitate, care îmi vor fi de ajutor în carieră cât și în viitoarea lucrare finală. Totodată am învățat și am ajuns să respect valoarea și rolul factorului uman într-o întreprindere. Prezentând perspectivele din cadrul companiei, am ajuns la urmatoarea afirmaţie: „O companie evoluează și prosperă odată cu proprii angajați”.

Vlad Mihai Tîrcă

“Folositoare! Asa pot sa descriu experienta mea in cadrul companiei. Pe langa faptul ca a fost un lucru nou, care a contribuit la deschiderea orizonturilor personale, a fost si unul placut. De la cunoasterea unui numar mare de oameni, “furatul de meserie” de la fiecare, intelegerea sinergiei departamentelor si rolul fiecaruia in economia business-ului, pana la activitatile propriu-zise desfasurate de mine, totul a fost mai mult decat util. A, participarea la sedinte cu departamentul de Marketing si oportunitatea de a vedea cum se realizeaza un spot TV, au contribuit la cresterea satisfactiei mele. Lasand la o parte descrierea lucrurilor pe care le-am facut, vreau sa le multumesc tuturor celor care mi-au fost mentori si m-au ajutat sa invat lucruri noi intrucat mi-au deschis noi orizonturi.

P.S.: Daca aveti o sansa ca aceasta, nu o ratati!

Big up!”

Amalia Elena Sandu

"Do what you like, Like what you do” sunt versurile unei melodii care ar trebui sa ne ghideze in alegerea unei cariere. Intrebarea este cum stii ce iti place sau daca este asa cum ti-ai imaginat. In acest mod companii care apreciaza tinerii precum KFC vin in ajutorul studentiilor prin internship-uri. Eu am fost una dintre persoanele norocoase care a avut parte de o experienta reala de munca, unde am invatat multe lucruri noi si am cunoscut multi oameni minunati. Am luat parte la sedinte foto, la zile de filmare, la intalniri si prezentari foarte interesante. Am fost in mai multe departamente si am facut vizite in restaurant, toate acestea m-au facut sa inteleg mai bine compania si sa imi dau seama cat de mult aprecieaza calitatea in toate domeniile. In afara faptului ca toate lucrurile pe care le-am experimentat mi s-au parut interesante, ce m-a surprins cel mai tare a fost mediul placut si oamenii prietenosi pe care i-am intalnit. Acest lucru m-a facut sa privesc cu mai mult optimism cariera si locul de munca. Cu siguranta aceasta experienta ma va ajuta foarte mult in viata profesionala si le sunt astfel foarte recunoscatoare ca mi-au oferit aceasta oportunitate. In acelasi timp aceasta a fost o perioada foarte frumoasa pentru mine si mereu voi asocia KFC cu amintiri frumoase. Le urez mult succes in tot ce isi propun atat companiei cat si oamenilor deosebiti care o formeaza.

Alexandra Mazlum

“In anul II de facultate ma gandeam ca ar trebui sa aplic ceea ce invat din punct de vedere teoretic, in practica. Aceasta sansa mi-a fost acordata de catre companiile KFC si Pizza Hut. Aici am avut parte de un internship care mi-a depasit asteptarile. Am intalnit oameni valorosi, oameni prietenosi, oameni cu care iti face placere sa lucrezi. Dupa doua luni, am reusit sa pun in practica o mare parte dintre lucrurile invatate la facultate. Am luat parte la filmari pentru spoturi publicitare, am experimentat ceea ce face fiecare department din cadrul companiei, mi-a fost ceruta parerea in diferite situatii si m-am bucurat foarte mult sa vad ceea ce lucram, pe ecranele TV sau pe Facebook. De aceea, ma bucura faptul ca vor continua acest program, pentru a descoperi si ceilalti ca la serviciu se poate veni si cu placere! Le multumesc pentru ocazia acordata si sper ca si ceilalti studenti sa aiba parte de o experienta la fel de frumoasa si deosebita. ”

Ana Drobot

“Pentru a şti ce îţi place să faci cu adevărat, trebuie să încerci cât mai multe. Nu o spun doar eu ci și Laszlo Bock, HR-ul de la Google. Pe această idee m-am bazat atunci când mi-am dorit să fac acest internship. Fiind în ultimul de master nu m-a împiedicat să lucrez 2 luni într-un domeniu care îmi era destul de necunoscut – Marketing pentru un lanţ de fast-food. Am avut multe de învăţat de la oamenii de acolo, fiecare dintre ei încercând să îmi ofere în pic din experienţa pe care au acumulat-o de-a lungul anilor. Participarea la filmările noilor campanii, la deschiderea de noi restaurante în Braşov, la sesiunile foto de food-styling, toate aceastea au dus la construirea unei imagini de ansamblu a ceea ce se întâmplă cu adevărat în spatele unui brand de succes. Este o iniţiativă excelentă în colaborare cu ASE şi nu le pot ura decât multă baftă şi la cât mai multe campanii de succes!”

Andreea Ilie

Stagiul de internship pe care l-am făcut în cadrul departamentului de Marketing al KFC & Pizza Hut a fost pentru mine o experiență foarte frumoasă și productivă. Acest lucru se datorează în primul rând oamenilor care lucrează acolo și care și-au făcut timp să îmi explice cât mai bine ceea ce fac ei zi de zi. Deși în mare parte am colaborat cu echipa din departamentul de Marketing, am reuşit să îmi formez o imagine de ansamblu și despre ceea ce presupune activitatea celorlalte departamente. De asemenea, pot spune că am învățat multe lucruri noi care sunt sigură că îmi vor fi utile în viitor. Recomand acest internship și altor studenți dornici să acumuleze cunoștințe practice și să cunoască oameni bine pregătiți de la care au ce învăța.

Mulțumesc echipelor KFC si Pizza Hut pentru oportunitatea acordată!

Miruna Ghita

“Alege să faci ceea ce îţi place şi nu vei munci nici măcar o zi din viaţa ta”, spune Confucius. Din dorinţa de a descoperi ceea ce îmi place cu adevărat am vrut să trăiesc această experienţă pentru a vedea dacă marketingul, domeniul pe care îl studiez, este ceea ce îmi doresc să fac în viitor. Aşadar, am petrecut două luni frumoase alături de oameni implicaţi care mi-au împărtăşit din experienţele lor şi m-au ajutat să-mi conturez o imagine de ansamblu în ceea ce priveşte marketingul într-o companie. Am participat alături de ei la filmări şi sesiuni foto şi i-am ajutat în departament în diverse activități. Iar vizitele în restauratele KFC și Pizza Hut nu au făcut decât să-mi întărească încrederea în cele două branduri și în produsele lor de calitate. Entuziasmul se citea pe fața mea de fiecare dată când vedeam pe TV, Facebook sau în restaurante ceea ce se realiza în departament. În cele două luni am avut ocazia să interacționez cu persoane și din celelalte departamente, astfel am înţeles mult mai bine întreaga activitate a companiei.

Mulţumesc echipelor KFC şi Pizza Hut pentru această oportunitate şi pentru tot ceea ce am învăţat în cele două luni petrecute alături de ei! ”